11 May 2013

BROWSING: FOREVER 21



05/07/2013

I think my "BROWSING:[INSERT BRAND NAME HERE]" posts are becoming one of my favorite posts, I mean seriously, I am having a blast looking through the lookbooks and pinterest pin boards of my favorite brands!
These collections are from Forever 21's Forever LA collection and I just love all of their pieces! I think these outfits are perfect for the weather here in Manila since it is Summer and because these items can be wearable even if its no longer summer.

xx

** Photos are from Forever 21's Pinterest Account.


TUMBLR |◊| BLOGLOVIN |◊| TWITTER |◊|GOOGLE+

Sarah

6 comments :

  1. Olá quero dizer que estou adorando o seu blog vou mesmo passar a seguir acho que temos gostos em comom como o loobook o bloglovin, entre outros O IFB EU TAMBÉM JÁ TENTEI ALGUMAS plataformas mas não me estou a dar muito bem com o blogspot tenho dificuldades parece qua nada me corre bem no lookbook sou nova quero publicar uma foto eles deixam nos publicarmos trés olhares num só sobrepostos não consigo e também o bloglovim está a ser uma dificuldade talvez com o tempo, vou colocar você na minha lista de blogs que sigo se quiser visitar o meu é novo mas esforçado blog www.modaelist.com
    Beijinhos
    Alexandra Melo

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm not really sure what you said as I do not speak portugese, but Thank you for visiting my blog! :)

      xx
      Sarah

      Delete
  2. And englis you speek?
    Alexandra Melo
    Blog
    www.modaelist.com

    ReplyDelete

I read all the comments :)